Camir Project - dezvoltarea și crearea site-urilor în Chișinău
X

Conținutul - util și interesant

Conținutul - util și interesant

Fiecare companie sau individ, care are site-ul său propriu înțelege ce reprezintă conținutul site-ului și ce rol joacă în dezvoltarea afacerii în internet. Cei, care sunt la start, dar au simțit, că iată a venit momentul, că trebuie de comandat site, încep cu disperare să caute în internet răspunsuri la întrebările, care apar.

”Liniște, doar liniște” - cum a spus renumitul erou din cartea Astrid Lindren ”Copilul și Karlsson”.

Dacă Dvs. sunteți pe site-ul nostru camir.md pentru prima dată, deschideți compartimentul BLOG și citim articolele, începând bineînțeles cu prima, și atunci, ”norii grei” vor începe să se risipească. Totul într-o anumită ordine. Iar acest articol este în oridne al cincilea )).

Deci! Cele mai frecvente întrebări de la începători și, fără de mirare, de la cei cu experiență...

Pe care loc se află site-ul meu în motoarele de căutare? Care site-uri ies pe primele poziții pe paginele motoarelor de căutare? De ce eu nu văd site-ul meu pe primele pagini în motoarele de căutare?

Sau: Cum să măresc traficul pe site-ul meu? Am amplasat site-ul meu în rețea, dar nu pot să-l găsesc în internet? Ce tip de site cel mai bine se potrivește pentru business-ul meu? Ce inseamnă publicitate targetată? Ce inseamnă site adaptiv? Cum trebuie să fie conținutul site-ului, cum și când va fi corect de introdus? Așa tipuri de întrebări sunt foarte multe. Se poate de făcut articol aparte, nu se știe pe câte pagini, și asta doar la numai una din întrebări.

O parte din aceste întrebări veți putea afla din articolele precedente pe camir.md.

Deja ați citit?

Da, da! De ce este nevoie de site, ce tipuri de site sunt, promovare SEO și SMM.

Orice proprietar al unui website dorește să se înțeleagă aceste  întrebări, în special dacă este site-ul afacerii companiei, care pretinde să sistematizeze procesele de producere. Sau compania, care o cheltuit deja o sumă semnificativă în crearea site-ului, l-a lansat in rețeaua internet și mai departe nimic nu se întâmplă. Nu se înțelege unde site-ul se află, promovarea este ”0”.

Unul din factorii importanți este tipul de conținut a site-ului Dvs. Desigur, conținutul trebuie sa fie de înaltă calitate.

Cu cuvinte simple, tot ce se află pe site-ul Dvs. se referă la conținut.

Cel mai des, când se discută despre conținut, se are în vedere conținutul textual. Dar conținutul poate avea mai multe forme, tot ce vede, aude și citește auditoriul Dvs. Se poate de găsit și diferența dintre tipurile conținutul: textual, video, foto, divertisment, marketing, recenzii, comparații, promoții, testarea produselor ș.m.d.

DAR! În primul rând, conținutul trebuie să fie interesant, util și desigur, să nu fie plictisitor! Asta este prima regulă.

Foarte mulți oameni sunt de părerea, că conținutul video, infografica, se pricepe mai bine față de text. Într-adevăr, video de calitate, ”imaginele” sunt o variantă bună, nu doar pentru a atrage atenția, dar efectiv și frumos de explicat, că acest text va ocupa nu doar un paragraf. Al 2-lea DAR! Dragi prieteni, textul nu poate lipsi. Întrebați de ce? Deoarece, textul scris unic este acea informație, pe care motoarele de căutare le citesc pentru promovarea site-ului Dvs. pe paginele lor.

În primul rând, oamenii vor dori să rămână pe site-ul Dvs. și să revină din nou la el, dacă textele Dvs. cu cuvintele cheie, care urmează să fie citite de către motorul de căutare, nu sunt plictisitoare și nu sunt copiate de pe alt site, și conțin diferite infografice interesante. În al doilea rând, nu vă suprasolicitați publicul cu anunțuri intruzive sau agresive. Utilizatorilor le place conținut divers, util și interesant.

Țineți minte, imaginele create din ultimele 30 de ani, pe care le descărcați din internet pentru conținutul site-ului, sunt protejate cu drepturile de autor. Nu le puteți pur și simplu să le publicați pe site. Acest lucru ar putea amenința, că deținătorul drepturilor de autor se va plânge pe Dvs. în motoarele de căutare sau este posibil să vă dea în judecată și vă va obliga să achitați despăgubiri. Pentru ca acest lucru să nu să se întâmple, folosiți fotografii doar de pe resurse publice. Fiți atenți și corecți.

Cum în toate acestea să nu ne încurcăm? Cel mai principal este să nu impiedicăm în fluxul de acțiuni necesare.

Există o soluție simplă. Creăm planul conținutului pentru o săptămână sau o lună, în care distribuim postări într-o anumită ordine. Este foarte important să vă învățați utilizatorii Dvs. cu sistemul de știri și actualizări. Dacă postările Dvs. vor apărea din când în când, atunci veți mări riscul să pierdeți auditoriul Dvs.
 
Formăm lista cu subiecte, le distribuim corect și controlăm întregul proces.

Se poate de găsit in internet multe șabloane pentru planul conținutului: pentru o săptămână, pentru o lună, ș.m.d. Alegeți varianta cea mai potrivită pentru Dvs. Un mare plus, veți avea timp să pregătiți materialul pentru noutăți sau articole dinainte, ci nu în grabă.

Pentru a economisi timpul Dvs, vă prezint câteva exemple, pe care le-am considerat că sunt cele mai convenabile. 

 

Exemplu 1

planul conținutului

 

Exemplu 2

planul conținutului

 

Exemplu 3

planul conținutului