Camir Project - dezvoltarea și crearea site-urilor în Chișinău
X

De ce este necesar pentru a promova un site web pe Internet

De ce este necesar pentru a promova un site web pe Internet

Cred că nu ne vom confunda profund în întregul proces de optimizare și promovare a site-urilor pe internet. Cei, care lucrează in acest domeniu, au propriile scheme de lucru. Aici nu veți putea fără cercetări de marketing, muncă analitică minuțioasă, un întreg complex de SEO, SMM și multe altele.

Vom vorbi despre conceptele și regulile generale și de bază. Întrebați, pentru ce? 

Pentru ca să înțelegeți mai bine acele oferte, pe care le oferă Google, Yandex și alte motoare de căutare. 

websiteDacă aveți deja un site web sau tocmai l-ați comandat, aceasta este doar jumătate de drum. Mai departe, este nevoie de promovat singur sau să comandați promovare la o companie IT. Fiecare, desigur, poate să profite de un constructor gratis, cu SEO module integrate, și vă vor propune utilizarea domeniului gratis. Doar că acest lucru nu este mereu, deoarece domeniul ”gratis” devine foarte repede contra plată. Toată lumea știe, nu? "Cașcavalul este gratis doar în capcană". Indiferent cât de tentante pot fi ofertele, oricum va trebui de plătit. Și nu uitați, că să creați un site, de sine stătător sau după un șablon elaborat (exemplu pe care îl faceți nu doar Dvs.), dar mai departe succesul lui depinde de conținutul acestuia și de promovare. Toate acestea vor influența la raiting-ul Dvs. în Google sau în alte motoare de căutare. Este încă un moment principal, dacă chiar și v-ați decis să creați site într-un constructor de site-uri gratis, să luați în considerație, că vor fi link-urile acestui constructor, ceea ce va influența direct asupra plasamentului în rezultatul căutării în motoarele de căutare.

intenetConform statisticii, astăzi, practic 5,3 miliarde de oameni folosesc internet. Iar audiența utilizatorilor crește în fiecare zi, adică, peste 60% din populație este deja online. Astfel semnifică că ei vând, fac publicitate, promovează, interacționează, deschid afacere offline paralel, afacere online ș.a.m.d. Situația actuală cu pandemie în toată lumea ne arată că clientul este acum și chiar aici.

 

Deci, trasând o linie sub cele două articole anterioare, cu siguranță ați decis de ce vă trebuie să comandați un site web și ce tip de site se potrivește pentru afacerea, compania sau serviciul Dvs.

Ce urmează? Mai departe noi vrem și avem nevoie! Astfel, utilizatorul, după ce și-a introdus cererea în motorul de căutare, ajunge direct la site-ul nostru și devine clientul nostru. Este logic!

SEOSEO - acesta și este promovarea site-ului web sau, după cum se mai poate spune, optimizarea lui în motorului său de căutare în internet. Puteți spune cum doriți, doar că esența este aceeași.

SEO - din engleză Search Engine Optimization (Optimizare în motoarele de căutare).

Cum să începeți să vă promovați site-ul web? În primul rând, trebuie să vă definiți publicul țintă și geografia acestuia. Apoi, alegeți o strategie luând în considerare sezonul și alte momente (circumstanțe) care vă afectează afacerea.

Este foarte important să efectuați o analiză a concurenților Dvs., să vizualizați solicitările pentru care resursele lor sunt promovate.

semantic coreFormarea nucleului semantic - este selecția cererilor pentru promovare. Este necesar să se luați în considerare nu doar frecvența cererii, ci și apelul acesteia de a efectua o acțiune. De exemplu: o persoană care scrie ”iPhone” într-un motor de căutare cel mai probabil dorește să afle informații despre acest produs. Dar fraza ”cumpărați un iPhone” - este mai potrivită pentru promovarea vânzării acestuia. Și pentru o promovare mai eficientă, utilizați interogări de navigare bazate pe geografie, care vor aduce publicul țintă pe site-ul Dvs. De exemplu: ”Cumpărați iPhone 11 Chișinău”.

Mergem mai departe. Ce se întâmplă în interiorul site-ului Dvs.? Posibil că are nevoie și optimizare. Pentru promovarea anumitor solicitări, este posibil doar să corectați adresa URL, iar pentru alte solicitări, poate va fi necesar să creați pagini și secțiuni noi. Și pentru fiecare pagină sau secțiune, creați propriul conținut, care ar trebui să conțină cuvinte cheie corecte. Apoi, materialele sunt introduse pe site în conformitate cu cerințele pentru structura textului SEO. Adică ar trebui să conțină: titluri principale și alternative, descrierea paginii, subtitluri, liste marcate și linkuri interne și externe. Asta tot se referă la optimizare internă.

optimizationPentru optimizarea externă, este important ca mai multe surse să se conecteze la site-ul Dvs. În acest caz, ”cu cât mai mult, cu atât mai bine”, deoarece acest lucru crește rating-ul site-ului Dvs. în clasament în motorul de căutare. Și nu uitați de calitatea link-urilor. Folosim întotdeauna numai surse de încredere. Calitatea legăturilor este monitorizată de filtre speciale pentru motoarele de căutare. Iar sancțiunile sunt aplicate promovării neloiale. Asigurați-vă că sunt actualizate, astfel încât linkurile să fie adecvate contextului în care sunt utilizate. Utilizați ancore interesante - numele, care ascund adresa link-ului. Acestea ar trebui să fie construite corect, să fie citabile, fără repetarea cuvintelor cheie. De exemplu: „cumpărați mașină ieftină”, „cumpărați mașină uzată”, „cumpărați mașină la un preț redus”. Ancorele competente, de regulă, pot fi scrise însăși de SEO optimizatori sau de copywriteri.

Probabil că nu este atât de simplu pe cât ne-am dori. Dar cu prioritățile corecte, atunci când sunteți interesați să vă promovați afacerea, orice este posibil.

Când obțineți rezultate excelente în promovarea site-ului Dvs., nu vă relaxați. Pentru a consolida rezultatul obținut, aveți răbdare și continuați să vă susțineți resursa.

Ei bine, echipa camir.md este întotdeauna bucuroasă să vă ajute. Contactează-ne!