Camir Project - dezvoltarea și crearea site-urilor în Chișinău
X

Alegerea ta - SMM

Alegerea ta - SMM

În ziua de azi, cuvintele marketing și social media pe nimeni nu sperie sau uimește. Toți sunt la curent ce acestea reprezintă.

Marketing-ul este o întreagă știință, aș zice chiar artă, care permite să aleagă piața, să atragă, să majoreze și să păstreze cantitatea clienților a afacerii Dvs. În el intră: analiza pieții, auditoriul-țintă, concurenții, sporirea calității serviciilor și altele. Este clar, că Social Media - sunt rețele sociale. 

Dacă unim aceste cuvinte, primim Social Media Marketing sau, cu alte cuvinte, publicitate SMM. Și acest lucru este deja cunoscut.

Secolul XXI - toși vind și cumpără, promovează afacerea sa în internet, folosesc resurse diverse. Demult rețelele sociale au devenit a doua viață online pentru majoritatea oamenilor, și afacerea, de asemenea, cu încetul se scufundă în această viață.

Toți parcă cunosc această istorie, dar până la urmă nu înțeleg cum lucrează și ce de făcut cu aceasta. De aceea, mulți caută specialiști SMM (companii) și așteaptă rezultate globale imediate. Dacă doriți să obțineți rezultate bune, atunci trebuie de învățat tot cu incetul.

Procesul de promovare a site-ului prin publicitatea SMM tot este o metodă de promovare a site-ului a afacerii Dvs., a serviciilor Dvs. În SMM nu participă motoarele de căutare. Publicul este atras prin rețele sociale, comunitate (grupe) și feedback cu ei, adică prin interacțiunea activă cu oamenii. Pe un site bine gestionat, pentru care este elaborat case SMM, Dvs. mereu veți putea vedea link-uri către anumită rețea socială și contactele din messenger.

Trebuie să spun că serviciile SMM sunt utilizate în toate sferele vieții umane și sociale.

Există multe rețele sociale: globale, pe care toți le știu, și îngust destinate, pentru anumit auditoriu. De aceea, la alegerea rețelei sociale este important tipul publicului și aspectul conținutului, pe care doriți să-l utilizați.SMM

Dacă conținutul Dvs. este video, atunci - Youtube, dacă fotografii - Instagram, foto+text - Facebook.

Verificați, care rețele sociale sunt populare în regiunea Dvs. și vârsta publicului Dvs. În urma acestui sondaj veți putea determina, care rețele sociale vi se potrivesc cel mai mult: Odnoklassniki, Moi mir, Facebook sau Vkontakte. La această listă se poate de adaugat și messenger-ele: WhatsApp, Viber, Skype, Telegram. Astăzi ei foarte mult se utilizează și reprezintă o platformă bună de comunicare.  

După examinarea pașilor de mai sus, devine mai clar că este foarte important care rețea socială veți folosi, unde veți căuta și atrage publicul, cum veți interacționa cu acesta și prin ce conținut.

Un factor important, oamenii vor să interacționeze cu alți oameni, ci nu cu companii fără nume.

Instrumentele Dvs. ar trebui să fie: publicitate organică, conținutul, lucru cu bloggerii (astăzi este un instrument SMM foarte popular), concursuri, promoții, sondaje de utilizatori etc.

Mai mult despre publicitate: trebuie de atras atenția la publicitatea target. «Target» (eng.), se traduce ca «Țintă», deci această publicitate va permite exact să faceți setările pentru publicul Dvs. Specificul publicității targetată este, că ea se potrivește pentru orice scop, de exemplu în vânzări. 

Așadar, am atins principalele momente cheie ale publicității SMM și resursele acesteia. Mai departe deja decideți Dvs. cum veți utiliza acest instrument important SMM  în promovarea afacerii sau serviciului Dvs.