Înainte de a comanda un site, trebuie să înțelegeți clar de ce aveți nevoie de el. Ce funcții ar trebui să îndeplinească, ce informații ar trebui să conțină sau ce urmează să postați pe ea. Voi spune imediat că are sens să consultați un specialist, care vă va ajuta să determinați corect necesitatea companiei Dvs., a afacerii Dvs. sau a unui produs vândut separat.
Există o veche regulă a „lacomul plătește de două ori”, care poate părea ciudat pentru unii, dar funcționează. Prin urmare, nu trebuie să vă contactați freelancer-ii sau mini-studio. Puțini dintre ei funcționează oficial, ceea ce înseamnă că nimeni nu va semna un documtn cu Dvs. Veți rămâne mulțumit de rezultat ??? De aceea, procedați cum trebuie! Obțineți sfaturi de la profesioniști și rezultatul va fi adecvat.
Decidem tipurile de site.
Vindeți? - MAGAZIN ONLINE
Aceasta este o prezentare a produsului Dvs., care oferă un preț, cu posibilitatea de a pune produsul în coș, de a comanda și de a plăti pentru el online. Vă poate servi și ca vitrină online, fără posibilitatea de a comanda. Vindeți simplu de tot. Un magazin online poate fi un supliment la vânzările offline și o sursă independentă de venit. Unul dintre avantajele importante este că magazinul online nu are restricții regionale, iar disponibilitatea lui este 24/7.
Imaginea ta! SITE - DE VIZITĂ
O carte de vizită virtuală – simplă și accesibilă. De obicei are un design atractiv. Conține informații despre activitatea companiei sau despre persoana respectivă și serviciul oferit de aceasta. Scopul principal al unui site de vizită este de a prezenta clienților potențiali compania.
Și cu ajutorul acestuia, puteți desfășura campanii publicitare pe internet.
Oh, aceste cuvinte străine. Uneori trecem peste lucrurile de care avem nevoie, doar pentru că nu înțelegem primul termen străin și amânăm citirea acestuia. Să simplificăm sarcina. Landing page – ”pagina de destinație” (tradus din engleză)
Spre deosebire de site, pe pagina de destinație, clientului i se oferă o acțiune: cumpărați un bilet la o conferință sau concert, cumpărați un anumit tip de produs cu reducere, abonați-vă la un buletin informativ sau altceva. Pagina de destinație are o singură sarcină - clientul, ca urmare, trebuie să efectueze o acțiune: comanda, cumpăra, înregistrare, descărcare, abonare la buletinul informativ, lăsa numărul de telefon etc. Adică publicul Dvs. este complet concret, care are nevoie de produsul vostru anumit. Prezența unui buton, pentru a efectua una dintre sarcinile de mai sus descrise, vă permite să faceți o acțiune.
Aveți o afacere mare sau medie, o echipă puternică care lucrează pentru a finaliza sarcinile și proiectele companiei Dvs.?
SITE CORPORATIV – este pentru Dvs.
În această resursă, cumpărătorul va putea să se familiarizeze cu istoria companiei Dvs., cu angajații Dvs. principali, cu serviciile pe care le prestați, cu noi oferte și locuri vacante. Îl puteți integra cu magazinul Dvs. online și puteți trimite mesaje automate Push & Pull. Postați știri, numere de telefon, documentație, care pot fi vizualizate de partenerii Dvs. și contacta în orice moment un reprezentant al companiei Dvs.
Adică, un site corporativ este o structură pe mai multe niveluri și stilul corporativ.
Și camir.md vă oferă să pregătiți profesional o astfel de internet resursă.
Aveți un număr mare de articole?
SITE-CATALOG va deveni o platformă pentru plasarea propunerilor dumneavoastră. Aceasta este vitrina Dvs. electronică, care nu necesită texte unice lungi, ci doar o scurtă descriere. Mai mult decât atât, angajații Dvs. nu trebuie să piardă timpul cu apeluri telefonice lungi, care le spun clienților despre produsul sau serviciul Dvs. Fii disponibil pentru întreaga lume!
Alegerea ta a fost făcută! Ați decis să comandați site și v-ați decis cu tipul acestuia.
După elaborare, următorul pas este promovarea site-ului Dvs. Pentru aceasta există un produs numit SEO. Cum funcționează SEO?
Din nou, nu totul este clar?)) Să vorbim despre acest lucru în articolul următor.