Identitatea corporativă este unicitatea unei companii sau a unei mărci.
Deci, să ne închipuim că identitatea corporativă este o turtă dulce cu mai multe straturi unde baza acestei copturi este designul care trebuie să fie original, atractiv și eficient. Oferiți recunoașterea și memorabilitatea inconfundabilă a mărcii dvs
Standardele stilului corporativ ar trebui dezvoltate pentru orice unitate (purtătorii identității) care reprezintă marca dvs., fie că este un site web, spațiu urban, documente comerciale, produse tipărite sau promoționale.
Designul ar trebui să devină o bază gustoasă pentru rezolvarea principalelor probleme ale mărcii, adică baza turtei noastre.
Primul strat!
Identitatea mărcii (engleză – brand identity ) este un set de elemente și materiale care creează imaginea unei companii în ochii consumatorilor și partenerilor. Creează prima impresie și funcționează pe recunoașterea și memorabilitatea mărcii.
Mai ușor de spus - aceasta este crearea elementelor de identitate corporativă: siglă (marcă comercială a brandului), paletă de culori corporativă, font, slogan, design de produs publicitar și multe altele.
Purtătorii identității corporative este sosul „turtei noastre”!
Toate acestea sunt produse create în conformitate cu standardele de bază, designul dezvoltat și politica ideilor cheie de marcă. Uniformitatea tuturor operatorilor de stil va îmbunătăți recunoașterea și memorabilitatea mărcii, va ajuta la transmiterea informațiilor despre serviciile companiei și va indica soliditatea acesteia.
Ce funcții pot îndeplini purtătorii de identitate?:
Afaceri: agende, pixuri, formulare, plicuri, foldere.
De prezentare: cataloage, broșuri, cărți de vizită, ecusoane etc.
Publicitate: materiale pentru decor, broșuri, suveniruri sub formă de cadouri pentru clienți și parteneri, cărți poștale, brelocuri, pixuri, caiete și alte mărunțușuri plăcute.
Adică - purtătorii identității corporative sunt diverse obiecte pe care se aplică sigla dvs. sau alte atribute ale vizualizării mărcii dvs.
Să adăugăm un alt strat - Brandbook!
Brandbook (care nu trebuie confundată cu o identitate corporativă) este un ghid pentru utilizarea unei identități corporative și este concepută pentru utilizare corporativă. Informațiile despre Brandbook sunt de obicei ascunse consumatorului și sunt destinate celor care promovează marca pe piața consumatorilor.
Nu, nu am uitat de „cireașa” de pe coptura noastră - LOGO.
Vorbim despre asta în articolul următor despre asta în articolul următor.
Și amintiți-vă că identitatea dvs. corporativă este purtătoarea culturii, filozofiei și valorilor de bază ale mărcii dvs.
În camir.md puteți comanda dezvoltarea unei identități corporative cu un concept unic pentru compania dumneavoastră.