De ce are nevoie un cumpărător obișnuit? Să cumpere ceea ce își dorește, de care are nevoie să o facă cât mai convenabil și profitabil posibil. Pentru a face acest lucru, își va căuta bunul în cele mai apropiate magazine, va urmări reducerile și va efectua ritualuri cunoscute numai de el pentru a-și rezolva problema sau a-și satisface dorința. Cineva va merge către centrele comerciale, iar cineva va deschide pur și simplu internetul și va introduce numele produsului de care este interesat în motorul de căutare. Aici începe distracția. Intri în lumea magazinelor online.
În anii 70 și începutul anilor 80 ai secolului XX, lumea seducătoare a bunăstării materiale a fost descoperită de oamenii care se ocupau de fartovka. Au adus oamenilor mărci și fenomene occidentale.
Pentru cei care s-au născut în perioada internetului, o mică referință. Fartsovka este un argou pentru cumpărarea / vânzarea mărfurilor de obicei de import care era interzisă la acea vreme, inaccesibil pentru omul de rând. Bunul se trimitea în valizele turiștilor, peste mări și oceane. În porturi, turiștii care soseau erau înconjurați de oamenii care se ocupau de această afacere care cumpărau blugi, cămăși, adidași, tricouri cu chipuri de cântăreți celebri - idoli etc., literalmente, pentru câțiva dolari. Apoi, acest produs, bine ambalat sub obiecte personale, se transporta în orașul dvs. și numai prin cunoștință sau recomandare putea fi cumpărat deja evident cu o sumă mult mai mare.
Vremurile se schimbă și astăzi puteți găsi orice produs de orice marcă în internet - magazine. În cazul în care nu aveți un internet magazin în regiunea dvs. care se ocupă de vânzarea bunurilor care vă interesează, atunci vastitatea internetului vă va deschide cumpărăturile globale pe internet fără frontiere și distanțe.
Nu toți oameni știu că Internetul a apărut inițial ca un proiect militar. Și până în 1990, legislația interzicea utilizarea internetului în afaceri, în anii 90 interdicția a fost ridicată și controlul asupra internetului a fost transmis structurilor private. Companiile private au început să ofere servicii de acces la Internet și numărul de utilizatori a crescut.
Afacerile au apreciat rapid posibilitățile de conectare a milioane de calculatoare din întreaga lume. Companiile aeriene au fost primele care au început vânzările prin intermediul internetului. În 1992, pasagerii puteau cumpăra deja bilete de avion prin internet.
Posibilitățile formulei B2B (English Business to Business, literalmente „afaceri pentru afaceri”) au fost formulate de Charles Stack în 1992. El a creat primul magazin de tipărire online. De ce anume cărți? Ca întotdeauna, totul ingenios este simplu. La acea vreme, existau cataloage pe hârtie cu prețuri și descrierile cărților, cu ajutorul acestor cataloage se efectuau cumpărăturile. Charles a digitalizat cataloagele și le-a transferat într-un format ușor de înțeles pentru internetul mondial.
La sfârșitul anului 1994. în timp ce călătorea de la New York la Seattle, antreprenorul Jeff Bizos a venit cu conceptul general al unui magazin online Amazon. A investit 300.000 de dolari în afacerea sa. Site-ul a fost lansat pe 16 iulie 1995. Atunci lucrurile care puteau fi cumpărate anterior într-un magazin obișnuit au început să fie vândute prin internet. Astăzi este un cunoscut magazin online, care a primit recunoaștere universală, dovadă fiind faptul că creatorul său Jeff Bizos a primit în 1999 titlul de „Persoana anului” și pentru prima dată a fost inclus în ratingul miliardarilor Forbes .
Nu există nicio îndoială că piața comerțului electronic va continua să crească.
Cumpărăturile sunt activitatea online cu cea mai rapidă creștere pentru utilizatorii de internet.
Și din cauza pandemiei, cumpărăturile online au devenit singura opțiune de cumpărături. Într-adevăr, în această perioadă, în ciuda scăderii veniturilor reale, oamenii continuă să cumpere haine, încălțăminte, produse cosmetice, accesorii și să ofere cadouri celor dragi.
Chiar mai mult potențial stă în fața cumpărăturilor online și, dacă vă gândiți la o astfel de afacere, atunci este timpul să vă implicați în acest proces și să începeți să lucrați la crearea și dezvoltarea magazinului online al viselor voastre.
Camir Project știe foarte bine ce funcționalitate ar trebui să aibă un site calitativ, de vânzări online și vă vom ajuta cu plăcere în crearea și dezvoltarea unui magazin online pentru viitorul dumneavoastră.