Este important să înțelegeți că fiecare afacere este unică în felul ei. Nu există o versiune universală a magazinului online care să se potrivească absolut tuturor. Pentru că fiecare afacere are propriile sale caracteristici care nu sunt relevante pentru alții.
Orice afacere începe cu o analiză a situației.
Să încercăm să răspundem la câteva întrebări specifice pe care trebuie să le iei în considerare ÎNAINTE de a începe crearea unui magazin online.
1. Analizați cererea și sezonalitatea produsului ales. Puteți utiliza Google Trends sau Serpstat pentru a analiza cererea. Astfel, puteți identifica concurenții și analiza acțiunile acestora pe piață. Încercați să vă analizați concurenții cu SimilarWeb.
2. Privește site-urile concurenților tăi și vezi cât de convenabil este proiectat catalogul de produse. O structură comodă de categorii și subcategorii, filtre instalate și viteza de descărcare, cât de rapid și ușor vă permit să găsiți produsul potrivit.
3. Designul unui site de magazin online trebuie să respecte toate regulile de utilizare. Verificați toate lucrurile care vă plac.
4. Analizați publicul țintă (CA) și trageți o concluzie care platformă va fi mai convenabilă pentru contactul cu acesta. Consultațivă cu cei care lucrează cu un astfel de public țintă de mult timp. Ascultați părerea publicul țintă pe forumurile tematice.
5. Formulați cerințe de business pentru o resursă online, adică faceți o listă de sarcini pe care un magazin online trebuie să le rezolve pentru a vă asigura prosperitatea afacerii: vânzări, contabilitate, depozitare și livrare de mărfuri. Discutați cu antreprenori înrudiți care au o afacere similară care nu este concurența dvs. directă.
În această etapă, puteți trece la luarea următoarelor decizii importante pentru crearea unui magazin online.
- Stabilirea bugetului
- Alegerea unui antreprenor de încredere
- Desemnarea calendarului proiectului
Examinați maximum de oferte, revizuiți portofoliul cu magazine online de același tip pe care doriți să le comandați, studiați recenzii ale companiilor IT.
Munca pregătitoare bună va dura câteva luni. După aceea, puteți contacta compania IT aleasă de dvs. și puteți începe să compilați termenii de referință.
Citiți mai multe pe blogul nostru.